Timmätning
Hej!
Det är nu mer än 3 månader sen Tibber beställde timmätning av min nätägare Eon. Fortfarande har det inte kommit igång.
Därmed begår Eon, vad jag förstått, lagbrott. Under tiden förlorar jag mycket pengar då jag inte kan utnyttja lågpristider.
Hur ska jag hantera detta?
Vad kan ni göra?
Det är nu mer än 3 månader sen Tibber beställde timmätning av min nätägare Eon. Fortfarande har det inte kommit igång.
Därmed begår Eon, vad jag förstått, lagbrott. Under tiden förlorar jag mycket pengar då jag inte kan utnyttja lågpristider.
Hur ska jag hantera detta?
Vad kan ni göra?
Följ inlägget
1
följare
Om det tar längre tid än 3 månader för E.ON att byta mätmetod från månadsmätning till timmätning, så kan du anmäla det till oss. Du kan med fördel maila anmälan till registrator@ei.se.
Det är viktigt att det framgår att du vill och göra en anmälan.
Hälsningar